Bel ons: 06 12 902 913  |  Bel mij terug
  |  
Inloggen   |   Registreren

Klantenservice


Boxes in Stock BV – www.goedkopeverpakkingen.nl / www.boxesinstock.nl

Havenkade – Oost 4

9672 BA Winschoten

0031 – (0)6 – 12 902 913

Email: info@boxesinstock.nl / verkoop@boxesinstock.nl

KvK: 57654913

 

Prijzen

Alle prijzen vermeld op de website zijn exclusief 21% BTW per verkoopeenheid.

Prijzen zijn ondervoorbehoud van zet- en typefouten.

 

Verzendkosten

Wij rekenen voor voor de verzending onder de € 175,00 excl. BTW verzendkosten van € 12,95 exclusief BTW

Voor Waddeneilanden en Belgie rekenen wij een toeslag. De verzendkosten ziet u bij het afrekenen (winkelwagen).

Bestellingen buiten de Benelux via de website worden niet gehonoreerd. Wij willen u vragen dit telefonisch te doen.

 

Betaling vanuit Nederland

Betaling van u bestelling kan via Ideal of door middel van vooruitbetaling.

Bij vooruitbetaling is het uitermate belangrijk uw bestelnummer en naam te vermelden, zodat de wij de bestelling kunnen verzenden na ontvangst van het bedrag op onze rekening.

 

Bankgegevens : NL82 RABO 0140016430 T.n.v Boxes in Stock

BiC: RABONL2U

 

Betaling vanuit buitenland

Betaling van u bestelling kan door middel van vooruitbetaling.

Bij vooruitbetaling is het uitermate belangrijk uw bestelnummer en naam te vermelden, zodat de wij de bestelling kunnen verzenden na ontvangst van het bedrag op onze rekening.

 

Bankgegevens: NL82 RABO 0140016430 T.n.v Boxes in Stock

BiC: RABONL2U

 

Annuleren bestelling

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.

Indien Boxes in Stock BV reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

 

Retourneren / afkoelperiode

U als consument heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

 

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Boxes in Stock BV / Havenkade – Oost 4 / 9672 BA WINSCHOTEN. Na ontvangst zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

 

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

 

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace)

 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Boxes in Stock BV kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Boxes in Stock BV heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

 

Klachten
Klachten worden alleen in behandeling genomen wanneer deze schriftelijk aan Boxes in Stock BV kenbaar worden gemaakt.
Dit kan via email of post. Na ontvangst klacht zullen wij binnen 48 uur (werkdagen) reageren. Voor een juiste afhandeling kunnen wij u vragen de goederen te retourneren.

 

Gevolgschade, schade door te late leveringen worden niet vergoed. Vergoedingen op basis van een gehonoreerde klacht kan nooit groter zijn dan het orderbedrag.